Potřebujete poradit
+420 384 326 137
+420 777 700 306
jindrich@collonil.cz

0 Kč

Ochrana osobních údajů, všeobecné obchodní podmínky a ostatní dokumenty společnosti    GEMINI PLUS v.o.s.

Zásady ochrany osobních údajů

Všeobecné obchodní podmínky pro spotřebitele.

Všeobecné obchodní podmínky pro velkoobchod.

Reklamační řád pro spotřebitele

Reklamační řád pro podnikatele a PO

Formulář odstoupení od smlouvy.

Podmínky užití webového rozhraní.

EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Prohlašujeme, že naše firma je přihlášena do systému EET a splňuje tak všechny povinnosti vyplývající ze zákona o EET.

Práva při vzniku spotřebitelského sporu.

Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266) za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.

Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.